Nowe Marki

Tworzymy marki, przypisując im wartości, które je wyróżniają na rynku. Nadajemy im tożsamość poprzez odpowiedni dobór obrazu i nazwy. Zmieniamy również wizerunki marek już istniejących – prowadzimy proces rebrandingu.

Launch marek - kampanie zintegrowane

|  KONCEPCJA MARKI  |  NAMING  |  KEY VISUAL  |  KAMPANIA W MEDIACH  |

Marka teleUGODA powstała w odpowiedzi na potrzeby firmy ULTIMO S.A. Łatwość dostępu, obietnica pozytywnego i szybkiego rozwiązania problemu to wartości, w oparciu o które stworzyliśmy markę teleUGODA. Jej nazwa oraz key visual odwołują się zarówno do strefy emocjonalnej, jak i racjonalnej grupy docelowej.

Kampania teleUGODA

W celu dotarcia do szerokiej grupy odbiorców, przeprowadziliśmy kampanię outdoorową. Komunikacja na billboardach została wsparta reklamą prasową oraz kampanią radiową.

Identyfikacja wizualna

|  BRAND DESIGN  |  SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ  |  MATERIAŁY BTL  |  REBRANDING  |

Laureaci Godła Jakości Obsługi to gwiazdy w swojej branży

Co roku na podstawie opinii Klientów dotyczących jakości obsługi wybierane są najlepsze firmy reprezentujące dane branże. Celem rebrandingu było podkreślenie wyjątkowej pozycji laureatów i ułatwienie Klientom wyboru najprzyjaźniejszych firm.

Grupa VSC - siła synergii

|  BRAND DESIGN  |  SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ  |  MATERIAŁY BTL  |

Marka Grupy VSC powstała na bazie trzech uznanych marek: SecretClient, Polski Program Jakość Obsługi oraz ProgramyLojalnościowe.pl. Powstały logotyp poprzez kolorystykę podkreśla szeroką gamę możliwości, a stylizowana forma drzewa obrazuje rozwój i dynamiczny wzrost Grupy.

Na zdrowie

|  BRAND DESIGN  |  MATERIAŁY BTL  |

Poznanie produktu, jego otoczenia, oczekiwań Klienta to początek naszej drogi w projektowaniu opakowań. Na zlecenie Hasco-Lek, czołowej firmy z branży farmaceutycznej, przygotowaliśmy szereg kreacji wizerunków dla leków i suplementów diety. Nowe opakowania i wspierające je materiały BTL podkreślają wysoką jakość produktów.

Kluczem jest wieloletnie doświadczenie

Znajomość rynku oraz potrzeb Klienta wpływa na efektywność w pracy nad tworzeniem nowych marek. Zaawansowanie studia graficznego pozwala na realizację najbardziej skomplikowanych technicznie projektów.

Uniwersalne rozwiązanie

|  REBRANDING  |  MATERIAŁY BTL  |

Firma Koelner powierzyła nam stworzenie rebrandingu linii produktów marki Rawl oraz Rawlplug, kierowanych na międzynarodowe rynki. Oparcie komunikacji na uniwersalnych piktogramach oraz ilustracjach sprawia, że kluczowe informacje o produktach są czytelne dla użytkowników z całego świata. Spójna szata graficzna tworzy z różnych produktów spójną reprezentację marki.

 
 
Radiotechnika Marketing